mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Orker ikke å starte noen filmframvisning nå... 21 gram trodde jeg du hadde tatt av med disse 30 dagene:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Hahahahaha, artig du;-) Tror spesielt det etter inntak av fløtepoteter, biff og sjokoladekake ja;-) Men ærlig talt, den filmen er super!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Ok så den handler ikke om overvekt altså )) En annen gang må det bli.... for trøtt nå og når jeg treffer puta..... da går strømmen:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2008 Jeg skal fortelle dere hva som ligger i 21 gram jenter. Når et menneske dør, så mister det 21 gram av kroppsvekten sin. Og dermed så tror man at sjelen veier 21 gram. Denne filmen handler om litt spesielle omstendigheter og er knallbra...........synes jeg da:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Ok, så det å dø er ikke den ultimate slankekuren da:o) Nei nå var jeg stygg, galgenhumor er jeg god på:-DD Men det fine er jo at da blir vi slanke i neste liv....21 gram da gitt... litt i minste laget kanskje..
♥Snulder Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Stygt eller ikke stygt.... du har rett! Jeg er ganske sikker på at det er den ultimate slankekuren;=)
Karomamma Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Ho ho, jeg tenkte du hadde kjøpt deg et nytt skjerf og veid det. Uinnvidde kan lese Hege Duckerts kronikk i Dagbladet i dag. He he....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 21 gram ned er vel ikke nok, i hvert fall ikke for meg:o)) Men man krymper vel litt etter hvert eller:-DD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Har lest den:o)) Kronikken altså..
♥Snulder Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Bare minner om at her på ødelandet så kan man liksom ikke bare finne en døgnåpen aviskiosk rett rundt hjørnet liksom... Hilsen en av de uinnvidde....liksom...
allerhelstNorge Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Siden min gamle far er konge over ALLE fjernkontroller får jeg nøye meg med en ung Sean og Schames Boooooooond. Blir vel litt enkel litteratur-lesing på sengekanten istedenfor tenker jeg, i form al "Krig og kjærlighet" eller "Jordmoren"....Ille lett å lesa døm bøkene se....
Natteravnen* Skrevet 9. august 2008 #14 Skrevet 9. august 2008 Puh.... lurte neste på om det var salg av diverse her inne eg......Moahahahahahaha.... Godt det var reklame for film iallefall!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. august 2008 Hahahahaha, da måtte det vel blitt som følger; 21 gram med avlagte gifte- og forlovelsesringer, samt diverse ekskjærestegaverigull gis bort mot annonsens kostnader;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå