Gå til innhold

dere som blør litt: trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

e

Hei,

jeg trenger hjelp av likesinnede. Jeg er 7 1/2 uke på vei, og har hatt farga utflod, og små blødninger til og fra i en uke. Kan jeg trene? eller øker det faren for at noe skal gå galt? har liksom ikke ringt lege, for jeg tenker det er ingenting de kan gjøre fra eller tiil uansett, går det galt, så går det galt...

men altså: trener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har blødd litt helt fra uke 5. Er nå i uke 9. Har trent så mye jeg har klart i det siste. Har vært litt mindre enn vanlig pga veldig sliten og trøtt, men det har blitt ca 3-4 ganger i uka. Tror ikke det har noe å si fra eller til. Går det galt så gjør det det uansett. Men jeg har ikke drevet knallhard styrketrening. Stort sett jogging, sykling og lett styrke.

Er blitt henvist av lege til tidlig ultralyd i morra, så jeg tenkte å spørre da om jeg skal ta det mer med ro pga blødningene såfremt det fortsatt er liv...

Skrevet

hei på besøk fra 2.tri..

jeg sluttet å trene fordi jeg fikk ondt i magen under trening, og ettersom de sier mann skal ta d med ro mår mann blør ble trening utelukket for min del... jeg er nå 15 +1 og tørr enda ikke trene. men har i grunn lurt på det samme...

lykke til;)

Skrevet

Hei igjen...

Var på UL i dag og alt var bra, Legen kunne ikke finne årsaken til blødningene mine. Jeg spurte han om jeg skulle ta det med ro med trening og han sa at det behøvde jeg ikke gjøre. Fysisk aktivitet ville ikke påvirke. Men han sa også at det kunne være delte meninger om dette pga man fra gammelt av sa at gravide med blødninger skulle holde seg i ro,

Jeg blir i allefall å fortsette å trene som før :)

Skrevet

Jeg blødde en del i uke 7-8. Jeg ble sykemeldt og fikk absolutt ikke lov å trene. Jeg skulle ligge på sofaen å se film sa han. Men jeg var farlig nær med å miste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...