Meg og knoll&tott Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 hvor man kan få tak i sånne dørskilt med "figurer" som forestiller alle i familien... Meget godt forklart, men kanskje noen som skjønner??? Er litt sånn "fantasifigurer". Er mye julepynt i samme stilen.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 hjelper å dytte jeg...kunne godt tenkt meg et fint dørskilt:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Vet ikke om det er dette du tenker på, men om du går på www.pandurohobby.no og søker på dekorfigurer og blar litt så kommer det opp noen figurer etterhvert. Har i hvert fall sett sånne figurer brukt på dørskilt tidligere. (Sist gang jeg så det var vel i se og hør, tror jeg, noen som hadde dørskilt med hele familien representert med sånne figurer, inkl et englebarn.) Du må altså evt. lage skiltet selv.
♥2 små gull♥ Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Hun her lager det du ber om www.malurten.no/
ApriIbaby Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Nabo'n har sånn. Skal spørre henne - har tenkt på det selv og. Sende meg en PM nå - så skal jeg svare deg når jeg har spurt
Meg og knoll&tott Skrevet 10. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2008 Du hadde ikke profil, så jeg fikk ikke sendt PM. Får prøve å holde tråden oppe til du har snakket med henne:) Pandouro er en god ide, men jeg er helt håpløs når det kommer til sånn pirkarbeid:D Men kunne jo vært gøy å prøve:) Takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå