blond Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Det er vel en stund siden den har ligget der. Noen andre som kan legge inn oppfordring i kveld?
konvall Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Synes egentlig vi har det koselig som vi har det her inne.... Er så mange bråkmakere der inne som jeg helst vil slippe å ha her. Her kan vi faktisk legge ut et innlegg uten å få "dritt" tilbake.. Liker meg her inne jeg..... Er er fin gjeng nå.
blond Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 Ja, det er alltid en risk ved å reklamere for bam. Men det hadde vært ok med 5-10 aktive brukere til. Jeg er redd det kan bli lenge mellom hvert innlegg/svar om dem som er veldig aktive her inne demper aktivitetesnivået sitt en periode. Da risikerer vi at det blir folketomt igjen. Det ville vært synd siden det er blitt så bra her inne.
lillebror er " forsinket" Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Er vel litt enig med deg. Men onsker ikke at det skal bli like stort som paa dib. Tror vel ogsaa at de som er der og krangler syntes det blir kjedeligt her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå