Gå til innhold

Babyens beveglser

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms
Skrevet

Hei :-)

Jeg er 23+4 på vei med vår første baby og koser meg med å kjenne livet inni magen.

I flere dager nå har babyen vært veldig aktiv, og holdt det gående i lange perioder, men i dag kjente jeg bare et par forsiktige spark på formiddagen. Er det "normalt" at det kommer dager innimellom hvor babyen er ganske rolig?

Vet at normalt egentlig er et tullete begrep, for ting varierer så veldig hos oss gravide, men ønsker bare å høre erfaringer. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja såpass tidlig vil jeg tro det er normalt. Jeg selv kjente ingenting før i uke 21, og etter dette var det bare vanlig at jeg kjente bevegelse om kvelden.. så lenge du faktisk har kjent noe, så ville jeg ikke bekymre meg for mye... min har også hatt rolige dager hele tiden, er i uke 38 nå, og han hadde to dager sist uke der han var veldig rolig.. men sånn har han vært hele tiden, og en må veie litt opp om en skal ringe føden eller ikke. Blir du veldig bekymret, kan det være greit å ta en telefon å få snakket med ei jordmor vertfall:o)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Takk skal du ha! :-)

Har ikke vært bekymret egentlig, bare litt undrende.

Men etter jeg la inn innlegget istad, har den lille visst våknet, for nå har det kommet mange spark. :-)

Lykke til! Snart har du babyen i armene!

Skrevet

Takk takk :o) ja de våkner oftest om kvelden har jeg inntrykk av:o) Og jeg sitter å kjenner etter vondter.. hehe, både reelle og fantomer.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...