3små-snart4barnsmor Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Finner ikke noe fint noe sted.. vokser ur alle klæe her heim og jeg trøng klææææær! I have nothing to wear ! Gjerne klær som ikke ser så jævla ugly ut å ) alle sider jeg vart innom der de selger mammaklær ser ut som de vore klær for gamle damer.. Er det ikke noe sted man kan finne normale klær, men som passer for en vannmelonmage samtidigt ?! ) Noen som kan gi meg tips på noen internetside?? I need clothes..
Nullenusken Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 www.svangerskapet.no? Bruker å søke på "mammaklær" eller noe sånt på google...
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 www.motherhood.com www.mammahuset.no www.bittens.no www.formes.com www.mammaogmeg.no www.denkulemage.no www.svangerskapet.no www.jojomamanbebe.co.uk www.bellablumaternity.c om www.onehotmama.com www.momshop.com www.nine.no www.mammashop.net www.mamastore.se www.la-vida.no www.mamasita.no www.suki.no www.growinlife.se www.lillelavendel.no ww w.mamma-mia.no www.mammaogmini.no www.lykkebarn.no www.lookatmom.no www.magen.no www. storken.no www.lillespire.no www.zip-as.no www.bini.no www.sisseline.dk www.2wear.no www.krappe.no www.lilletrille.no www.minimikki.no www.mixmax.no www.morogmeg.no www. tilmamma.no www.apeainthepod.com www.filabel-baby.dk www.pluttenochjag.se www.cafepress.com Kos deg;)
3små-snart4barnsmor Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 oi ja det var litt å se igjenom hehe... får håp jeg finner noe brukbart ) )
"Liten" lykke Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Dytter, for her var det mye interessant
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Synes cafepress.com er kjempefin side! Mye fint der! Men, er det noen som vet hva det koster å bestille derfra? Altså moms, shipping etc.? Betaler man med kort?
høstspenning Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Liker godt toppene jeg har kjøpt på nine.no. God kvalitet og morsom trykk!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Høstspenning: Ja, der var det fine trykk! Kanskje jeg skal bestille derfra.. Men, hva betalte du i frakt?
høstspenning Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Husker ikke helt, men de bruker "bedriftspakke", så mener jeg betalte ca 50-70kr i frakt. Det er jo endel, men det var verd det!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Takk for det Blir enten bodyer fra nine.no eller cafepress.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå