*Villekulla* Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Foretrekker barnehagene "up and go" eller de med strips på sidene? Og må man også ha med våtservietter eller har barnehagene det?
Poteto Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 vi fikk beskje om å ta med dei med strips.. var enklest å skifte då..
mamman til to gutter Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 De med strips, så kan de skifte tissebleier uten å ta av dress ol
Denice Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Barnehagen der vesla gikk hadde engangs-kluter de brukte ved vask. Jeg hadde kun med bleier... og da kjøpte jeg jo de hun vanligvis bruker.. tok ikke noe ekstra "hensyn" der....Bruk det du synns er best.
cherry coke Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 De foretrekker teipbleiene, siden de da slipper å kle av de alle klærne for å ta av/på bleien. Våtservietter hadde vi med.
Pittamitta Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 strips ogvåtservietter tar du med selv..Lurt å ha en tube med sinksalve elelr stellekrem liggende der også..
*Villekulla* Skrevet 9. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2008 Supert, de er billigere også (er nemlig flere i pakka enn up and go bleiene og de har samme pris)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Strips, siden da kan de bare dra ned buksen for å skifte istedenfor å ta av alle klærne
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 I vår bhg vil de ikke ta imot up&go, bare tapebleier. Våtservietter har de ikke spurt etter. Så jeg regner med at de bruker klut eller noe annet..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå