Gå til innhold

Legger du og mannen din dere på likt om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på dette. Før la vi oss ofte på likt. Synes det var koselig å prate litt i senga og kunne sovne inntil hverandre.

Nå ligger mannen min og jeg aldri oss samtidig. Han blir oppe mye lenger for å se på den forbaskede tv`n...

Hva gjør mennene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer veldig.. Men jeg legger meg stort sett først. trenger mer søvn enn han.

Skrevet

stor sett.. men her er det han som må dra meg opp av sofaen ;) hehe

Skrevet

Vi legger oss likt. Men mannen min sover ofte på sofaen litt først om han er trøtt og legger han seg med meg. Jeg spør om han ikke vil sove i senga, men han syns det er hyggelig å sove ved siden av meg her i sofaen:)

Skrevet

Her er det dataspill som holder han oppe lenge..

Skrevet

Stort sett. Dvs. jeg legger meg samtidig som han. Klarer ikke legge meg alene... det er sååå kjedelig! ;)

Skrevet

Vi legger oss stort sett samtidig. Koselig.

Skrevet

Vi legger oss stor sett likt, han pleier som regel å sovne på sofaen så jeg må vekke han for å få han med meg i senga:-)

Skrevet

Han sitter oppe og ser tv og duller etter jeg har lagt meg, litt kjedelig, før la vi oss også samtidig, det var så koselig å småprate litt, jaja :)

Skrevet

Vi legger oss som regel likt på ukedagene, noen ganger må jeg hale han iseng siden han skal tross alt på jobb.. Hehe. men er ikke en sånn regel på at vi skal legge oss samtidig. Noen ganger så er det deilig og legge seg litt alene og, og breie seg skikkelig ut i sengen.. hehe. :P

Skrevet

Det varierer veldig, ofte er det jeg som legger meg først. Jeg trenger veeldig mye søvn:)

Skrevet

Han blir alltid igjen med tven.

Skrevet

Vi har vært sammen i åtte og, og bodd sammen i syv år og altid lagt oss samtidig. Kun få unntak hvis han jobbet til tolv og jeg måtte opp seks grunnet skolen. Men våknet da når han kom hjem og vi lå inntil hverandre og koste. Gjør det samme enda, legger oss altid samtidig. Men ikke så mye prat siden Jonas sover like ved siden av oss....

Skrevet

Legger oss samtidig og småprater eller har sex før vi sovner

Skrevet

Jeg legger meg først. Han sitter igjen med dataen :(

Skrevet

Vi legger oss stort sett samtidig. Men han sovner på sofaen 50% av kveldene og sover der til jeg vil legge meg.

Hva er det med menn og det å sove på sofaen? hehe

Skrevet

Varierer litt. Som oftes legger vi oss likt. Men noen ganger har en av oss lyst til å sitte lenger oppe, og det må man jo la hverandre få lov til :)

Skrevet

Nei, heller sjeldent. Jeg liker ikke å sove med folk, og det er vanskelig å sove om de ikke sover fra før, synes jeg. Vet ikke riktig hvorfor men;)

Skrevet

jeg sitter oppe og ser på tv siden greys atonomy, criminal minds, frustrerte fruer varer til halv 11 på hverdager og jeg må bare gjøre og gjøre før jeg legger meg etter tv tittingen..

da har mannen sovet lenge..allerede

Skrevet

Han legger seg stort sett først nå som jeg er sykemeldt :) jeg blir i bedre form om kvelden så da synes jeg det er litt deilig å sitte våken..

Til vanlig legger vi oss samtidig og uansett om han har lagt seg først så må jeg legge meg inntil han å ligge sånn i hvertfall et kvarter før jeg sovner :)

Skrevet

Det varierer veldig, men me legger oss ofte samtidig eller den som har lagt seg først ligger våken og leser til nestemann kjem. Me har veldig lite rutiner i kvardagen, på oss, ungen er godt rutinert. Men det varierer i forhold til mitt skulearbeid, hans kontorarbeid og mykje anna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...