ToTett i Tett Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 har skrevet på flaskemelk, men skriver her også siden jeg vil ha svar fort. har gitt gutten min hipp2 i en uke nå. jeg har brukt den som jeg brukte hipp1 uten måltider i tilegg. veslegutt har blitt mer og mer misfornøyd og utilpass og nå skjønner jeg jo hvorfor, men kan det være farlig? at han bare har fått hipp2 i en uke.? har heldigvis en pk med nan1 som jeg begynner med nå. stakkar gutten min
Ulldott Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Helt fantastisk at de får lov til å selge hipp 2 uten å understreke skikkelig hva det er for noe! Jeg aner ikke om han kan ha tatt skade av det, du bør kanskje kontakte helsesøster på mandag og høre. Det er vel lite du kan gjøre med det nå alikevell.
ToTett i Tett Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 ringte legevakten jeg. de sa det var lite sannsynlig at han hadde tatt noe skade av det over så kort tid. han har fått litt lite næring, men det er det jo mange barn som har fått i perioder pga forskjellige ting som f.eks sykdom. men klandrereg selv veldig for at jeg tok det for gitt at det skulle brukes som nan2. sjekker nok nøyere fremover nå ja
Labambie Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Den burde rett og slett vært tatt ut av salg ja.. Er nok mange barn der ute som blir underernærte pga det. Det står jo tilskudd på pakken da, ikke morsmelkserstatning. Det er klart det er farlig om det går for lang tid..
ToTett i Tett Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 ja veldig glad jeg merket det så fort. han var ikke helt seg selv stakkar. føler meg som dårlig mor akkurat nå, men heldigvis har det gått bra og veslegutt får riktig ernering igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå