Gå til innhold

Selvskryt! ;)

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg siden kl 17 gjort følgende:

Ryddet rommet til frøkna

Hengt opp 2 vasker

Satt på tre vasker (hadde noe som måtte tas på korte programmer)

Satt på tørketrommel

Tørket over alle gulv med støvmopp

Vasket gulv på kjøkken, bad, stue, loftstue, trapper

Vasket badet

Dratt ut spisebordet så vi har plass til 12

Ryddet kjøkken

Ammet og badet lillegutt

Nå skal jeg legge sammen en hel haug med klær, mens jeg koser meg med film, sukkerfri sjokolade og sukkerfri brus (liksom sunn) og venter på at lillegutt skal våkne til siste pupp for kvelden.

Hører med til historien at vi skal ha gjester i morgen, men likevel, jeg har kosa meg noe helt sykt mens jeg har gått sånn og pusla. Deilig å se at det går an å få gjort noe huset selvom man har en 2 åring og en 2 uker gammel. ;) Og i morgen skal jeg kose meg med borddekking! Juhu! Lenge leve husmora!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW! Kommer du hit en tur også, eller? Hehe. Er Linus en usedvanlig stille og rolig gutt siden du får gjort noenting? Her ble det så og si ikke gjort en døyt på et halvt år. :P

Skrevet

Ja, i motsetning til søstra så er han en engel! ;) Han spiser, sover og bajser. Hun hadde kolikk. ;) Håper han fortsetter på samme måte etterhvert som han blir eldre.

Skrevet

Åå, så deilig! :D De sier at man ofte får en av hver, så jeg håper det stemmer for oss også! Ble nesten litt inspirert her, jeg! Tror jeg skal vaske og rydde litt og så krype til køys. Sambo lovte å se film med meg, men han ligger nå bare og snorker. ;)

Skrevet

Hehe, mannfolk! Min spiller data. Jeg er 60-talls husmor i hodet, så jeg liker å holde på sånn. Er deilig å kunne gjøre noe etter å ha vært så mye i ro som jeg var på slutten av sv.skapet.

Skrevet

Jeg vil også gjerne være det! Hehe. Er utrolig gøy når man ser hvor fint det blir da, da får man liksom en ekstra piff. :) Og ja! Skjønner godt at du synes det er deilig å få gjort litt nå! Får se, kanskje jeg setter opp tripptrappen til lillegutt, det har jeg gledet meg til lenge. Og kanskje gubben synes jeg har vært så flink at han melder seg frivillig til å stå opp imorgen tidlig. Hehe, er lov å håpe, ikke sant? :P

Skrevet

Da er klesvasken brettet også... Er bare så vidt jeg ser tv'n over stablen med håndklær...

Skrevet

Da var tripptrappen oppe med pute og det hele og oppvaskmaskinen renset. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...