Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 syns det er fint, men litt kort og kjedeligt. Ville hatt et mellomnavn til.
Denice Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Hva med å slneg på et ekstra-navn eller noe på det da? Synns det er fint men kanskje litt i enkleste laget? Min frøken heter Mira....
Mamma´n til A og F Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Elsker det navnet! Og kjenner også en nydelig Mia:) Mina er også fint!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Jeg syns selvfølgelig det er kjempefint! Datteren min heter Mia, men har også et mellomnavn.
Gjest Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Det liker jeg ikke. Da er det bedre med Maja, Mina... Eller Mie for den saks skyld...=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 fint om du ønsker et kort og enkelt navn i forbindelse med eks. doble etternavn. passer også med mellomnavn, mia sofie f.eks.
neste*gang Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 syns det er litt søtt og fint... og kort og greitt men så kommer bilde av mia gundersen opp og da er det ikke fint lenger...
du og jeg og vi to Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Nydelig! Hvis min neste blir jente så skal hun hete Mia, det er heldigvis både jeg og pappaen enige om!
du og jeg og vi to Skrevet 9. august 2008 #16 Skrevet 9. august 2008 Hehe, så rart å se hvor forskjellig vi ser på navnet! Jeg synes det er det fineste jentenavnet som finnes, mens andre synes det er kjedelig eller minner om en katt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå