Gå til innhold

Hva synes du om navnet Mia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er fint, men litt kort og kjedeligt. Ville hatt et mellomnavn til.

Skrevet

Jeg syns det er et kjedelig navn...

Skrevet

Hva med å slneg på et ekstra-navn eller noe på det da? Synns det er fint men kanskje litt i enkleste laget? Min frøken heter Mira....

Skrevet

Elsker det navnet! Og kjenner også en nydelig Mia:) Mina er også fint!

Skrevet

Jeg syns selvfølgelig det er kjempefint! Datteren min heter Mia, men har også et mellomnavn.

Skrevet

Det liker jeg ikke. Da er det bedre med Maja, Mina... Eller Mie for den saks skyld...=)

Skrevet

fint om du ønsker et kort og enkelt navn i forbindelse med eks. doble etternavn. passer også med mellomnavn, mia sofie f.eks.

Skrevet

syns det er litt søtt og fint... og kort og greitt

 

men så kommer bilde av mia gundersen opp og da er det ikke fint lenger...

Skrevet

Nydelig! Hvis min neste blir jente så skal hun hete Mia, det er heldigvis både jeg og pappaen enige om!

Skrevet

Hehe, så rart å se hvor forskjellig vi ser på navnet! Jeg synes det er det fineste jentenavnet som finnes, mens andre synes det er kjedelig eller minner om en katt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...