lillebror er " forsinket" Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Og det tommes sakte men sikkert i huset. Blir litt tomt, men tiden gaar saa fort. Vi har biletter til norge den 29.........
lillebror er " forsinket" Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Det er faktisk ikke saa mye.... Jeg tenker slik at om du ikke kan kvitte deg med tingene dine saa eier de deg. Og jeg er da min egen herre )
konvall Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Du skal ikke eie mer en syv ting, ellers eier de deg......Hilsen Thorn.
lillebror er " forsinket" Skrevet 9. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2008 Kanskje dumt sporsmaal, men hven er thorn???
katta og co Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Thorn er en kjede der du kan leie tv,vaskemaskin,pc etc. som du til slutt kan kjøpe. For en tid tilbake hadde de en reklame der en inder/hindu oppfordret folk til å ikke å eie mere enn 7 ting. Vi så at han hadde 7 ting, men i bakrommet hadde han leid resten hos Thorn. Thank you Thorn;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Ja nå tømmes det vel sakte men sikkert.. Er ikke lenge før den 29.. Godt dere ikke drar med for masse på flyttelasset, det ville nok bare blitt dyrere enn å kjøpe nytt her..
lillebror er " forsinket" Skrevet 10. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2008 ja, blir sikkert dyrere. Er heller ikke sikkert tingene "passer" inn i ett nytt hus. Saa er det jo ogsaa goy med nye ting :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå