Gå til innhold

PRIVATE TRÅDER???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle fall inne på 1- og 2. trimester ligger det private tråder: x og x's skravletråd osv... Her diskuteres det personlige ting som mannen som dro sin vei i helga men fikk komme tilbake osv... Hvorfor gjør man det slik da? Har et stort behov for å eksponere seg da eller? Det naturlige ville jo være å sende hverandre pm, eller møtes på MSN... Synes det er helt patetisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel behov for å vise at de har venner her inne på nettsiden da... De trådene er helt idiotiske, synes synd på damene jeg.

Skrevet

Hvorfor leser du private tråder da?

Nysgjerrigper!!

Skrevet

Det er ikke noe osm heter private tråder på nettet. Alle kan lese de, og de tråden er mellom kan ikke nekte andre og se i de. Og ja, slike tråder er unødvendige.

Skrevet

Ha ha! Det er jo nettopp det som er POENGET! De er jo ikke private så lenge de legger samtalen ut på nett. Men det skjønner de vel selv... Eller?? Jeg mener... hva slags patetisike behov får de tilfredsstilt når alle leser deres private meldinger til hverandre? Jeg må le...

Skrevet

Men hvorfor har dere et behov for å gå in på slike "private" tråder å lese da? Gjør dere det kun for å kunne gå ut etterpå å klage over de som skrev de.? smart.......ehhhh.

Skrevet

Dette er et FORUM: Poenger med et forum er at man går inn og åpner tråder og leser hva som står der, kanskje det fanger ens intetresse, kanskje ikke. Forumet er åpent for alle, det er ikke privat. Så private tråder finnes altså ikke, i og med at disse "kloke hodene" legger sine private samtaler ut på nettet hvor alle kan lese dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...