Gå til innhold

har de lov til å bli sure?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vannet blomster for omtrent hele nabolaget i sommer, noen har vært borte i ukesvis... Og ja, noen hageblomster har dødd !! Det er jo så mange av dem, og det har vært så varmt, jeg har gjort mitt beste, dratt med meg ungene å vanna og vanna ;)

 

Men, nå opplever jeg hva takknemmlighet er .... Den ene naboen ble skikkelig sur for at et par av blomstene døde, så hun kastet den ene rett i søpla mens jeg sto å snakket med henne, ønsket velkommen hjem.. Den er jo stein dau jo - litt surt.

 

Siste gang jeg vanner for noen altså !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De burde i hvert fall være glad det ikke var jeg som vannet blomstene;) Ærlig talt, man må da tåle at blomster dør! Det er greit at du skulle vanne blomstene, men det er jo ikke alltid at det er det som har noe å si.

Hadde også slutta å vanne for andre da! I hvert fall der det er null takknemlighet å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...