Kristine :-) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Nøstebarn sine synes jeg er veldig gode. Tror det er www.nostebarn.no
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Janus har noen heldrakter i tynn ull. De ser og kjennes veldig gode ut. Lurer på om jeg skal kjøpe noen slike og bruke som pysj på gutten her til vinteren.
anesam Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Liker troll sine ullpysjer bedre enn nøstebarn sine!
Alba44 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2008 Nøstebarn prøvde vi i fjor og jeg ble faktisk ikke overbegeistret. Syns plaggene mistet passformen på en måte... Janus er jeg veldig fornøyd med når det gjelder bodyer og longs, så må nok prøve heldrakt også Tar gjerne i mot flere tips!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 N har janus ullpysj, koster 259,- hos www.krabaten.no Hun har hatt den i 1 år nå, og bortsett fra noen flekker jeg ikke får bort så ser de ut som nye. Kjøpte str 90, da brukte hun 80-86 i klær, de er enda romslige. Hadde brett på armer og ben i begynnelsen. Eneste jeg har å utsette på dem er at de er litt vide i halsen.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 ikke akkurat gratis, og jeg har ikke prøvd dem, men. http://www.mamut.net/krokofantenas/shop/
Ranveig R Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Vi kjøper Janus hos Obs. Dei er gode og mjuke, og tynne nok til at dei kan brukast heile året (med unntak av dei aller varmaste nettene no i juli...). Kostar ca 250kr. Dei er ganske store i størrelsen, Jenta vår brukte str 60 fram til ho var omtrent 70cm, og guten vår er no ca 95cm har god plass i str 90. Einaste som er litt dumt er at dei ikkje fins i str 50, så lilletuppa "svømte" i str 60 dei første månadene til tross for at ho var stor ved fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå