Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Vet det vanker mye "forskjellig" her inne, så morsomt å høre!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Ej e ungkar m dobbelseng og eige sjark og ej he mykje penge. Naust og båt og hytte på fjelle, ja ej he alt ej trenge. Lika tura i skog og makr, på heimekos e ej bra. ja ej e ungkar m dobbelseng og eige sjark å ej he møøøkje pengje Ja, ej e ungkar m dobbelseng å eige sjark, å raua foll i pengje!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 VASSENDGUTANE!! De har jeg blitt anbefalt av en som bor oppi der, og kan hele sangen utenat! Og flere til... Jeg hadde med en cd med mange av disse sangene på en fest engang... Falt ikke i smak. Folk er så kjipe her nede! Det er jo kvalitetsmusikk!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Ja, dette er høykultur;) Jeg ble bare kalt "vassendgutane" av mine Oslo-venner. Men det var ikke meg som sang "granada, jada! Ja, det ekje nåke lada" for full hals på hvert bidige vorspiel etter en fem-seks øl. Det var Oslo-guttene gitt;p Det er nok ikke helt det store for meg heller, men må da være litt patriotisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå