Bettybu Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Har drevet med bleieavvenning på poden... Det går jo galt avogtil... Gubben måtte ta sin tørn, trodde han skulle rekke å få poden på doet... før han var ferdig å trøkke ut bærsjen... Det gjor han såklart ikke... "Litt" hadde kommet i ubderbuksen sa han.... Jaja, LITT var ikke det jeg kaller "litt"... Fant jeg ut da jeg vasket undertøy.... Var litt merklig lukt på badet..og MYE fluer... Så vasker jeg mørkt tøy... Og hiver inn det som er... Er på do litt etter, og ser den BÆRSJEkladden som ligger i "vinduet" på vaskemaskinen.. Nei, gubben ante ikke om noe av bærsjen hadde havnet i buksen, - og blitt med blandt skittentøyet! Stopper maskinen, og tar det ut... Setter på ny vask, med forvask og ekstra skylling.. Syns det lukter av tøyet forsatt, ny omgang... Vasker tøyet 3 ganger, mensyns forsatt det lukter ekkelt, så nå er det enda en vask, med det skyllemiddelet med sterkest, mest intens pafymeduft.. Stakkars ulltrøye som hadde forvillet seg inn i der, den var det bare å¨hive , etter flere harde vasker!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 usj det er kjipt ja... men som du sier... MANNFOLK...........
celodi Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 hehe,hoff!!!!! Hadde blitt litt små sur jeg da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå