Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Tror nok min må bli Angels med Robbie Williams, om jeg må velge bare en. Men er veldig mange fine..
lillebror er " forsinket" Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Tenke,tenke............ Hmmmm vet ikke jeg. Det er jo saa mange fine:-/
iznogood Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Umulig å velge en - men her er en fin en fra sånn ca. da jeg var født
Mille** Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Det er så mange fine sanger der ute, men skal jeg velge så må det faktisk bli julekveldsvisa av Alf Prøysen. Løvetannsvisa er også utrolig fin, blir rørt hver gang jeg skal synge den til jentungen. Skal sies at jeg er veldig lettrørt da. ;o) Ellers så forandrer jeg favorittsang ganske ofte når det gjelder mer voksne sanger, kommer ikke på noen spesielle.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 seasons in the sun, av Terry Jacks og Hazard, av Richard Marx
katta og co Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Verdens beste sang er Heroes med David Bowie:) Selv om teksten egentlig er ganske trist.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 I det siste har det vært Lost med Erlend B. MEN begynner så klart å bli litt lei nå da...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2008 Ja den sangen er nydelig. Har du hørt parodien på den? Jeg liker parodier da jeg, og lo litt av denne kan man si. Kan sende deg link hvis du vil ha? Er litt dritt slenging mot tv2 følte jeg, og opplegget deres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå