Gå til innhold

Noen som har sett filmen Sweeney Todd med Johnny Depp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var den bra? Er den skummel og ekkel?

Min kjære har kjøpt filmen og vil vi skal se den i kveld, men er det ikke en blodig film om en seriemorder og sånn?? Liker ikke det jeg :S

Men eeeeelsker Depp da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er akkurat det den er. Det er en del blod og gørr. Og så var jeg ikke helt begeistret over musikal-stilen den hadde.

Skrevet

Jo, det er mye blod og gørr. Men jeg syns det var på en fin måte. Jaja, makaber nå ja... :)

Skrevet

Jeg synes den var kjempebra! Litt sær, men god musikk og veldig bra skuespill.Det er en blodig film, men det er så overdrevet at det ikke er ekkelt=) Og ikke skummel, nei. De første minuttene er den litt trrig, men den tar seg kraftig opp.

Skrevet

Men var den bra? Og er det sånn film man får mareritt av?? Masse blod og lik og blæh?

Skrevet

Nei, den er ikke nifs nei. :) Jeg likte den kjempegodt. :)

Skrevet

Synes den var knallbra, men ja, den var også kvalm!! Men ikke sånn "grøsser", ville aldri blitt husredd av den f.eks. Japanske skrekkfilmer derimot... (ikke Ring, men noen av de andre).. Aldri mer!

Skrevet

Mye blod og gørr, men mer tragi-komisk enn skummel. Ikke en man før mareritt av

Skrevet

Definitivt ikke noe man får mareritt av. Syns den var bra jeg. Men vi så den på blueray på 42" skjerm. Så ble ganske heftig da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...