Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Var den bra? Er den skummel og ekkel? Min kjære har kjøpt filmen og vil vi skal se den i kveld, men er det ikke en blodig film om en seriemorder og sånn?? Liker ikke det jeg :S Men eeeeelsker Depp da....
du og jeg og vi to Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jo, det er akkurat det den er. Det er en del blod og gørr. Og så var jeg ikke helt begeistret over musikal-stilen den hadde.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jo, det er mye blod og gørr. Men jeg syns det var på en fin måte. Jaja, makaber nå ja...
cherry coke Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Jeg synes den var kjempebra! Litt sær, men god musikk og veldig bra skuespill.Det er en blodig film, men det er så overdrevet at det ikke er ekkelt=) Og ikke skummel, nei. De første minuttene er den litt trrig, men den tar seg kraftig opp.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 Men var den bra? Og er det sånn film man får mareritt av?? Masse blod og lik og blæh?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Nei, den er ikke nifs nei. Jeg likte den kjempegodt.
MathildeC Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Synes den var knallbra, men ja, den var også kvalm!! Men ikke sånn "grøsser", ville aldri blitt husredd av den f.eks. Japanske skrekkfilmer derimot... (ikke Ring, men noen av de andre).. Aldri mer!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Mye blod og gørr, men mer tragi-komisk enn skummel. Ikke en man før mareritt av
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Definitivt ikke noe man får mareritt av. Syns den var bra jeg. Men vi så den på blueray på 42" skjerm. Så ble ganske heftig da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå