råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 på kvelden kan han ligge ved puppen i flere timer.....men jeg kjenner ikke at den er tom. Merker at gutten min blir urolig og og bare vil ha mer og mer. puppen blir liksom så dvask og slapp og han klarer ikke å få skikkelig sugetak. På slutten blir han sur og sint. jeg klarer å klemme ut litt melk til men han klarer ikke å suge det ut.
Expat Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hei! En pupp blir egentlig aldri tom, for det er kjertelvev inni der, det dannes nytt så lenge man tømmer ut. Har du forsøkt å veksle fra pupp til pupp, frem og tilbake? De fylles ganske fort opp med litt mer, denne metoden øker også melken.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Ja det er vel sant det! på kvelden holder jeg jo på med amming i 2-3 timer i strekk. Da suger han jo "tomt" den ene puppen før vi begynner på den andre. så holder vi på sånn og bytter. han blir lei og jeg blir lei. men vi holder da på. Han er jo sååå sulten. Skal jeg bytte side oftere??
lille me og mine Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Puppen er vel tom nok når babyen din suger og suger, men ikke svelger på mer enn hvert tredje, fjerde sug... da er det lite melk igjen. mn som sangt tidligere, så er jo puppen aldri helt tom.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 En baby bruker normalt 20-25 min på å tømme et bryst. Veksle så over til det andre. Må du veksle igjen etter 20 min på det andre så øker du også normalt melkeproduksjonen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå