Gå til innhold

når dere hadde dåp til nr 2 osv gav dere da eldste en gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha dåp nå i morgen. storesøster er jo kun 2 år og jeg har kjøpt et spill til henne. tenkte hun kunne få en gave også. er jo ikke SÅ lett for henne å forstå hvorfor bare lillebror får gaver....

men så tenker jeg at hun må jo lære seg at han får ting uten at hun får også... hmmm.... hvordan gjorde dere det? må få sagt at de kommer tl å få gaver samtidig alltid da de har bursdag med en dags mellomrom..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom han er like opptatt av biler som han er nå.. så kjøper vi sikkert noen nye biler til han. Ikke bare blir han kjempeglad, men det holder han opptatt en god stund samt helt uinteressert i dåpsgavene :-)

En gave til storesøster trenegr jo ikke koste mye.. barn forstår ikke forskjell på at en ting kan koste 500 kr eller en femtilapp. Jeg tenker at de enda er for små til å forstå at bare babyen får gaver, og da skader det ikke å gi en liten ting til den eldste heller :-)

Skrevet

ja trenger ikke koste så mye. eg har kjøpt et spill fra badelandet der vi går ofte. hun liker så godt figuren der. kostet 79 kr eller noe. tror hun blir veldig glad for den..;)

Skrevet

ja. Vi kjøpte en dvd som han fikk om morgenen. Så fikk han se på den mens vi ordnet de siste tingene, og dusjet og slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...