Gå til innhold

Når kom magen med nummer 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6 uker på vei med nummer 2 og har allerede fått tydlig mage. Er nok mest oppblåst og alt det der, men magen er der jo alikevel da. Kan ikke skjule dette lenge... hehe:)

Men nummer en så fikk jeg også mage tidlig. Allerede i uke 8-9 kunne man tydlig se at jeg var gravid. Fortalte ikke noe på jobben før jeg var 12 uker på vei, men når jeg fortalte det, så begynte alle å fnise, for dette hadde de jo sett for leeeeeenge siden!!

Jeg er ikke tynn, men normal slank og medium høy. Hadde jo liksom håpet å skjule det litt til, men det går jo bare ikke!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidlig, fra uke 13-14 var det helt tydelig en gravidmage der. Det er nok mest luft du ser i uke 6 da, men som du sier så ER det jo mage der fordet ;)

Skrevet

hadde mer mage med nr 1 i uke 8 enn jeg har nå i uke 14 med nr 2. sist hadde jeg gått opp 3 kg til denne uken, nå har jeg ikke gått opp noe. men har vært mye dårligere nenne gangen enn sist, så det kan nok ha litt å si

Skrevet

Takk for svar:o)

Noen fler som "sliter" med tidlig mage?

Skrevet

Jeg kunne også se tydelig forskjell rundt uke 6, i uke 12 var det umulig å skjule det lenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...