Dollywood Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 virkelig SÅ bra? hvor mye koster forresten kosten også?
Poteto Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 eg kjøpte en boks på blivakker.no der var det en for lys hus å en for mørk hud.. der var det 4 farger og 3 koster med. kostet 500 kr tror eg.. å ja, det er verdt det! har hatt min over 3 mnd nå, å ser ikke ut så dei er brukt en gang, er kjempe mye i dei selv om boksen er liten..
Poteto Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 her er link http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=2412&mfid=132&mgid=191&mfpgid=191 den eg bestillte var uten denne, og pakken er visst litt dyrere enn eg sa, den koster 750 kr. Bare Escentuals Bare Vitamins Ski Rev-er Upper 68ml Gi huden din ny energi med den fantastiske Bare Vitamins Skin Rev-er Upper. Den vil tilføre huden mykhet og gi den et sunt og friskt utseende.
Mamma´n til A og F Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Husker jeg ikke helt feil, kostet det 130 kroner på Strawberrynet.
Dollywood Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 takk for svar og for link. men tror jeg vil prøve og kjøpr i en butikk første gang for å få riktig nyanse/farga. lurer på hva de tar der ca
Poteto Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 ja, eg hadde nok bare flaks som fikk farger som passet. hadde ingen aning.. men du kan jo gå på butikk for å finne fargen å så bestille på nett frekt men mye billigere
Mamma´n til A og F Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Tror det koster over 400 kroner. Men du kan jo be om råd på parfymeri, hudpleiesalong, for å finne riktig farge. Og så bestiller du på nettet. Er veldig bra syns jeg. Det beste er at huden blir finere(også når du ikke er sminket) Har aldri hatt så fin hud som nå!
Dollywood Skrevet 9. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2008 det var dyrt nok iallefall! er det bare for pudderet eller får du med kost også?
Mamma´n til A og F Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Uten kost. Og kosten koster også en del, men viktig at den er god. Men du har veldig lenge av pudderet. Trenger bare litt på kosten hver gang, tror jeg har hatt i et år. Skal du bestille på Strawberrynet, må du innom ofte. Er stadig vekk utsolgt fordi det er så billig.
Dollywood Skrevet 9. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2008 skjønner...ja ting koster....blir så avhengig av gode produkter som koster mye og når det blir mange av dem i ulike sjangre, så blir det dyrt......:-(
Mamma´n til A og F Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Ja enig meg deg der. Men jeg har valgt å invistere i god ansiktskrem og pudder, så kjøper jeg resten billig. Fin hud er liksom "hele sminken"
Dollywood Skrevet 9. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2008 sant det, underlaget er alfa omega for ethvert resultat med tanke på estetikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå