Gutt, jente og ? Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg testa positivt på onsdag, har termin i begynnelsen av april! Ville bare si hei, hei, og her er jeg Var her mye da jeg gikk gravid sist, men ikke vært så mye etter det. Men regner med at det kommer til å bli like mye nå som sist!
moi84 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 hei du! Jeg testet meg på tirsdag og har termin i midten av april,antatt den 16! gleder meg masse og spent på om alt går like bra som sist:) GRATULERER så mye til deg:)klem.
Gutt, jente og ? Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Takk Og jeg har termin 11 april! Er det første barnet ditt gammel? Fikk du før eller etter termin?
Gutt, jente og ? Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 Blir feil å skrive i begynnelsen av april, jeg mener det er 7-8, men ifølge terminkalkulatoren, er det da. Og det er jo mer midten enn i begynnelsen av april.
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Hei på deg og velkommen inn hit Håper h*n kommer 16.april da, for da har jeg bursdag hehe!! Selv har jeg termin i slutten av mars og har en gutt på 1,5 år som nå blir storebror!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå