Gå til innhold

Jeg lurer så innmari på noen ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg og min samboer funnet ut at vi vil ha barn! Jeg gjør ikke annet enn å smile og smile.. Er utrolig glad i barn, og allerede nå føler jeg at jeg har kommet til et annet sted i livet. Og jeg trives! :)

Men, det er noe jeg lurer på. Kan være jeg ikke fulgte godt nok med i seksualundervisningen! ;) Ok. Vi har nå regnet ut at min eggløsning er nå i helgen. Så vi har nå hygget oss ekstra de siste dagene og fortsetter fremover! Igår, noen timer etter samleie, fikk jeg en blødning. Den varte bare èn dag. Var også kvalm. Noe jeg også var på dagen idag. Nå er jeg helt fin, men kjenner en slags murring i magen.

Er ikke dette alt for tidlig? Har lest at man kan få lett blødning når det fester seg i livmoren. Men hvor fort skjer det egentlig?

Tenker at det bare kan være eggløsningen som er igang. Men, bruker aldri å bli kvalm og dette med blødningen syntes jeg var rart.

Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg litt! :)

Ha en finfin kveld! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jo ta noen dager før et egg evt fester seg ja.

For det noen (ikke alle) får er en festeblødning når et befruktet egg fester seg.

Noen kan også få en blødning ved eggløsning. Kanskje det var det?

Og så er det spotting som man kan få da, små blodmengder utenom mensen og uten noen spesiell åpenlys grunn. Ofte pga hormoner i ubalanse.

Skrevet

Hei! Det sies at man er ekstra fruktbar hvis man blør under EL.. =)) Stå på!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...