Gå til innhold

Desember: Så var sommaren snart over


bjørnebær

Anbefalte innlegg

Så var sommaren snart over. Endeleg, seier nesten eg.. Har slitt med varmen nå når eg er gravid.. Og trur nok desemberguten vår òg føretrekk nokre grader lågare temperatur. Særleg det å skulle sova på nettene blei vanskeleg for han.

 

Men det å bada kjem me til å sakna. Gutungen har vore heilt i hundre i vatnet. Går til han ikkje står i botnen lengre – og så går han litt til. Symja vil han òg prøva seg på. Om hovudet er unna nokre gonger så bryr han seg ikkje stort om det. Så det er ein ein må passa på som ein hauk.. For meg har det å symja vore herleg. Er temmeleg handikappa pga BL så det å kunna røra seg fritt i vatnet var skikkeleg luksus.

Men mest av alt er eg glad for at september nærmar seg og me skal bli ein familie på 4 :-)

 

Håper de alle har hatt ein god sommar!

 

Augustklem frå eit veldigt rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg sier ikke endelig til at sommeren snart er over :) Men skjønner godt at du som er høygravid syns det. Selv har jeg bare gått høygravid om vintereren (2 ganger til og med:)), og satser nok på det dersom vi skal ha flere. Og så må jeg få med; Å være en familie på 4 er kjeeeempekjekt!! :)

 

Vi har også hatt problemer med å få desembergutten vår til å sova i fineveret. Han har atopisk eksem, og når han låg i senga og svettet, så klødde det også.. Så egentlig er det godt at det er kaldere ute, bare vi kan beholde sola!! :) (Noe som er lite sannsynlig, siden vi bor utenfor Bergen...) Har også hatt en fisk i sommer, Martin elsker å bade. Tror han syns det var litt stusselig å bade i badekaret igjen ja :) I alle fall nå, når vi har begynt å ha lillesøster på 6,5 mnd oppi der med han :)

 

Ellers så har han endelig begynt i barnehage, 2 dager i uka, og han elsker det. Vil ikke gå igjen om ettermiddagene han :) Veldig godt for mammaen å kunne konsentrere seg om minstejenta 2 dager i uka, og å få litt tid til å gå i butikker, gjøre husarbeid og slappe av, uten at Martin skal hjelpe mamma :)

 

Lykke til i september, bjørnebær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

er du innom her innimellom bjørnebær? :)

 

Kor tid har du termin? Det var jente du skulle ha? (eller kanskje har fått?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...