Gå til innhold

Doffine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGENTING..... jeg kjeder meg

Skrevet

Vi kan lage litt faenskap ja;) hehehehehehehe....

Skrevet

Har så mye FAENSKAP som må uuuuuuut! Så du at jeg hadde sendt deg sms i dag?

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaa.... jeg har glemt å svare... latheten tok overhånd over meg i dag........ fnis..... NÅr jeg slår på telefonen min ca klokken 10 etter landing på tirsdag så skal jeg ha et svar assa;)

Skrevet

Hehe.. Jeg tror jeg jobber natt til tirsdag, så det blir ikke før litt mer utover dagen.. den er nok neg vil jeg tippe... Men ja...

Skrevet

Blir spennende å se da;) tihi... blir en artig dag da;))

Skrevet

Hehe.. som sagt. Tar som utgangspunkt neg! Det er bare ikke mulig. Hehe.. Men men.. Du da!?! E det no puuuuuuuuuling!? (altså, jeg vet at det ikke er noe akkurat i dag da men.. )

Skrevet

Vi knulla hardt å lenge på torsdag;)))) Og jeg gav sambo drikkeforbud på hytteturen... så jeg kan få varer i morgen også;))))

Tok jo akupungtur på torsdag, så han får faen meg slå til når jeg har eggløsning nå;)) og når jeg kommer hjem fra spania så skal jeg ha både fotsone og nåler;))

Skrevet

Chicka har vært hos meg idag, og reiste for litt siden. Så nå kjeder jeg meg. Litt uggen form- skulle vært i bursdagen hos noen kompiser, men sendte gubben alene..

Skrevet

Det blir jentelag hos meg fra lørdag til søndag neste helg!! Chicka og jeg er uten barnevakt, så vi sover her.

Skrevet

CHika vært hos deg og jeg ikke vite noenting?????? FYYYYYYYYYYYYY.... og den jentekvelden da... snufs.. jeg er i alcudia;((((((

Skrevet

Woho!! Da ser vi deg vel ikke på nett på noen dager.!! Hehehehe

Skrevet

Hun har vært med meg i dusjen. Jeg har vært i stallen og ridd i maaange timer og måtte ha meg en dusj, så kom hun mens jeg dusjet og da kom hun og holdt meg med selskap. Nå har hun også tenkt å bo her neste helg, så hun kan titulere seg med at hun har vært her den helgen jeg blir befruktet.. Visste du at transportbransjen har stilling som "befrakter?" Hadde det vært noe å søkt på??

Skrevet

Kommer du? Fin sjanse til å hilse på! Ta med småtten om du vil. Har plass i massevis. Sove over :+)

Sjekk FB nå, Trassige Trollet! dagens bilder ute!!

Skrevet

Skal sjekke!!

Ja, det hadde vært kjempemoro å tatt en tur ;) Har iallefall fri neste helg ;)

Skrevet

Dere må ta masse bilder av den helgen assa... så trultemora og jeg kan se hvor mye vi går glipp av.. så kan vi sende bilder fra spania;))

Skrevet

Tihi..... litt palmer å kokosnøtter?? eller kokosnøtter er det ikke der da.. men vannmeloner i mass..

Kansje jeg skal kjøpe en hel stor vannmelon der å lage meg ny bh;)

Skrevet

Tror jeg tar kvelden jeg jenter ;) Ha en fortreffelig natt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...