Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Herregud jeg var akkurat på do, tørket meg etter mitt fornødene og det var sinnsykt mye slim! Sorry detaljer , men klumpete og luktfritt! Hva er dette? Er vant til litt , men ikke slike mengder! Jeg er 22+4.
Mamsen87 :) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Det spørs hvor mye tror jeg. Jeg har ganske mye denne gangen, men skal visst være normalt sa jordmor. Så lenge det ikke lukta vondt så var det ikke noe og tenke på. Du er ikke så langt på vei.. Men sist da jeg nærma meg termin kom det enorme mengder ut! Brukte den dorull den dagen! Og det stoppa liksom aldri.. Da var det åpningen som kom...
Reiki 73 Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Livmora forandrer seg, og skiller ut slim. ekkelt, men ufarlig. Bruk truseinnlegg og god hygiene, det varer nok ut svangerskapet og litt til.. men hvis det svir og klør er det soppinfeksjon, ufarlig det også, men bør behandles, spør på apotek hva som er best å bruke for gravide. jeg brukte lactal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå