Gå til innhold

Mannen min er i det tause hjørnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og det har han vært i en uke nå. Utrolig kjipt å forholde seg til, selv om jeg vet at det går over. Han har ikke snakket til meg hele uka bortsett fra "ja" og "nei" og "takk for maten" og "jeg henter i bhg" og slikt... Vanligvis har vi kontakt hver eneste dag på SMS og mail, men nå har han ikke svart meg i det hele tatt. Han er visstnok ikke sinna på meg, men er rett og slett en tenketur i kjelleren eller i hvert fall på vei opp eller ned kjellertrappa...

Jeg tror jeg har skrevet om det en gang før her inne, for det har skjedd noen få ganger. Dette er første gangen det har vart så lenge. Æsj, kjedelig altså... Han melder seg helt ut, glaner på TV uten å si et ord, legger seg tidlig og står opp og går på jobb før vi våkner. Vanskelig for ei skravlebøtte som meg å forholde seg til, ja...

Det blir nok likar i mårrå, får vi håpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hå, vi satser på at det ikke varer lenge.

Men min kjære har noen slike perioder han også, men da er det noe på jobben som krever all hans oppmerksomhet. Da tenker han på det 24/7. Og det er litt slitsomt, men det varer aldri så lenge da. En dag eller to.... synes det holder jeg....

Tenketurer i kjellertrapper kan jeg ikke hjelpe deg med:o) For det har jeg ikke særlig greie på.

Det er ikke midtlivskrisa da??? Ha ha ha ha, nå sitter han å regner på om dere har råd til en knallrød Ferrari :-DD

Skrevet

Ha ha, kanskje det er 50-årskrisa som kommer litt tidlig...

Ferrari tror jeg ikke vi kan ta oss råd til selv om det hadde vært kult!! Vi har nemlig fått vognkort i posten i dag på en splitter ny Audi til X antall hundre tusen... Kanskje han har fått kvaler for at han bestilte helt ny bil....

Skrevet

Ja kanskje han er litt som meg, bruker helst ikke penger.....

Husker da vi kjøpte vår første felles leil. Den ga vi 1 070 000,- for.

Jeg sov sikkert ikke på en uke. I tillegg måtte vi jo fullfinansiere..

Da var jeg taus veldig leeeeeenge.

Og når vi tok opp lån til huset var jeg nummen i lang tid.....

Ha ha ha, men det er ikke synd på oss, det er bare jeg som synes summene er så store:o))

Skrevet

Tause perioder er tungt å forholde seg til! Ihvertall når man vet at man ikke har gjort noe som kan forårsake dem.... For det hender her i heimen... Jeg blir iskaldt taus... eller direkte oversatt SUR!!!

Men jeg har også disse periodene når jeg har mye å stri med! Nå kjenner de som bor sammen med meg igjen hva som er hva.... Eksempelvis så hadde jeg en langvarig stille periode da det stormet som verst rundt min dypt deprimerte sønn. Da var jeg "meg selv" på jobb og ute blandt dem som ikke kjenner meg så godt, men hadde behov for å være bekymret og stille hjemme.... Brukte opp all energien med å holde meg til normalen utenfor hjemmet.

Trøsten er: Det går over! Oppoverbakken kommer!

Skrevet

Ikke noe er så kjipt som mennesker som blir helt tause........og ikke sier mer enn nødvendig når en annen en har lyst til å få tilbakemelding og få til en samtale.....

Men noen ganger er vi mennesker sånn laget at vi trenger litt tid helt for oss selv, og når vi lever sammen med andre så er det jo ikke alltid så lett å få til.

Men kanskje han tenker fælt på nye bilen og alle kronene som blir brukt. Og det er vel han som hadde mest lyst på bilen eller;-D

Uansett.....han kommer sterkt tilbake. Det er jeg helt sikker på. Han derre mannen din kommer ikke til å være stum så veeldig lenge!! Garantert:-)

Inntil det så får du preke med oss her da vet du - skravlegjengen:-)

Og du, om han sier han ikke er sinna på deg, så tro ham på det. Du vet vel at vi jenter er verdensmestere i å ta på oss all skyld for det meste:-)

Skrevet

Takk for trøstende ord :)

Jeg vet at han kommer sterkere tilbake og jeg tar overhodet ikke på meg noe skyld. Det er bare så taust og kjedelig her...

Skrevet

Sett på litt fin musikk og dans litt da vel:-) Da klarer han vel ikke å være taus lenger: Om ikke for noe annet så for å spørre deg om hva pokker du driver med!

:-D

Skrevet

Ha ha ha ha fin du Attpåklatten

Skrevet

Heheheh... det var ett godt forslag Klatten!

Skrevet

He he, har faktisk prøvd det også. I hvert fall noe lignende da vi var på tur i dag. Han trakk littebittegranne på smilebåndet, det er da noe :)

Skrevet

Et smil er mer enn ingen smil - akkurat som fem myror àr fler enn fyra elefanter:-))

Skrevet

Uff, håper det går seg til snart.... ingenting e verre en halvsure mannfolk, uansett kor dei prøvar å motbevise det!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...