Gå til innhold

Tette barn med tette bursdager... hvordan har bursdagsfeiringene blitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de villet ha egne barneselskap eller samlet dagene og invitert sine egne/felles gjester? Lenge til problemstillingen blir aktuell men.. hehe.. artig å se hvordan andre har erfart det... mine to små har bursdag med 2 dagers mellomrom... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager mellom jentene her og i år så skal vi ha en felles barnebursdag (venners barn) og en felles familiebursdag..De fyller 1 og 3 så vi slår sammen i år..

Skrevet

Vi har ikke så tette, men vi har likevel slått sammen "familiefeiringen", dvs hatt felles selskap med voksne/barn som vi kjenner eller som bor i nabolaget, og så hatt eget barneselskap til største. Neste år får nok begge hvert sitt barneselskap, og så kutter vi gjerne "familiefeiringen".

Skrevet

3 dager mellom bursdagen til guttene. de ble 1 og 3 år i juli:O) elstemann hadde barnebursdag med vennene sine (lillebror var med å da) åsså hadde vi felles familie bursdag.

neste år blir d kansje vært sitt barneselskap:O)

Skrevet

Det er 5 dager mellom broren min og meg, og vi feiret bursdagene sammen helt til jeg (som er eldst) begynte på skolen.

Skrevet

Her er det en uke i mellom og de skal jaggu få ha hver sitt barneselskap. Viktig å få ha "sin" dag for meg.

Skrevet

jeg har fått mine dagen etterhverandre jeg..;) litt forskjell på det og på å ha en uke som du har kakemonteret..;)

vi kommer til å slå sammen familiebesøket.., så får dem hvert sitt barnebesøk. er bare noen mnd siden minsten ble født så har ikke prøvd det ut enda..;) men syns de skal få ha et besøk hver der de er midtpunktet..;)

Skrevet

har 5 dager mellom mine

I år skal vi ha felles barnebursdag, med vennes barn og sånt. Har en familiebursdag hver på dagene deres.

Når de blir eldre skal de selvsagt ha hver sin barnebursdag, men i år når Mina ble 1 og Lucas blir 3 så der jeg ikke poenget.

Skrevet

Har 6 dager mellom mine.

Hittil har vi ikke feiret noe spesielt, men til jul nå blir de 2 og 4 så da blir vi vel å feire sammen til jenta begynner på skolen (tror jeg).

Skrevet

Vi har tenkt litt på dette, er 10 dager mellom nr.2 og 3 hos oss. I fjor hadde de hver sin barnebursdag, men da gikk de på hver sin avdeling i barnehagen. I år tenkte vi at vi skulle slå dem sammen og feire i romjula (de har bursdag 20 og 30 desember), de blir 3 og 5 år nå, og skal gå på samme avdeling fra høsten av, så det vil jo bli de samme ungene som kommer i begge selskapene uansett, derfor orker jeg ikke å styre og ha 2 barnebursdager.

Tenkte at vi kunne markere litt på deres egen dag, med kake og gaver, vi bor så langt unna all familie at det ikke blir noe familie selskap uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...