Gå til innhold

hvor lenge hjemme med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

før h*n begynte i barnehage, dagmamma osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med snuppa var jeg hjemme i 17 mnd, håper på å finne en måte å være like lenge hjemme med hun i magen også, men det er ikke like enkelt :)

Skrevet

Leah begynner hos dagmamma neste fredag, da er hun nesten 13 mnd..jeg begynner på skolen igjen uka etter det igjen:-/

Skrevet

Sist var jeg hjemme til sønnen var 1,5 år.. Håper jeg kan være hjemme like lenge, hvis ikke lengre med neste... ca 2 tror jeg for oss hadde vært passende..

Skrevet

Jeg skal være hjemme ihvertfall til lillegutt er 2 år.

Skrevet

var hjemme med snuppa til hun var 21 mnd, denne gangen blir det nok bhg når den runder året.

Skrevet

mine var hjemme til de var 2 år,

med han eldste jobba jeg kvelden så farmor hadde han en time til min mann var kommet hjem fra jobb.

et mirakel at han på 4 kom til verden siden jeg nesten aldri så min mann det året

Skrevet

jeg skal gå hjemme med sander til han er 2år.

Skrevet

første var nesten 3 år. andre var 2 år..

Skrevet

eldste begynte i barnehagen forrige uke, han skal gå 2 dager i uka. Han er 2 år +8mnd, og har vært hjemme med meg hele tiden. (jeg har jobbet kveld.) Tenker på å "bare" være hjemme med minsta til hun er 18 mnd, dvs søke bhgplass fra august neste år. Er lei av å jobbe kveld.

Skrevet

Første var 16 mnd, andre var 2 år hvis man ser bort fra den ene mnd hun gikk i barnehage fra hun var 11 til 12 mnd.

Skrevet

Jenten min er 18 måneder og hun starter i barnehage nå. Blir rart å begynne i jobb igjen. Både gleder og gruer meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...