Twintipp og himmelblå Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Var sammen med en liten gutt som ble stukket av veps idag.. Fikk først bare en liten kul.. Når han, sønnen min og jeg lekte, så jeg han begynte å få store blemmer:-S Han begynte å hovne opp og fikk STORE blemmer overalt:-S Og ble helt lilla\mørkerød. Så helt grusomt ut. Jeg ble så utrolig redd... De dro heldigvis rett på legevakten og fikk behandling.. Men, for en skremmende opplevelse.. Hater veps, og er om enda mye mer redd de nå.. uff..
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 alergisk han da? stakkars liten! er allergisk mot de selv.. kan ligge syk i over 1mnd vis eg blir stukket.. håper det går bedre med lille gutten!
Tøysetipp Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Det er farlig. Det eneste som var positivt var at de var på land, og ikke på en holme langt fra legevakt og sivilisasjon. Skremmende opplevelse, ikke minst for den lille gutten.
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 Ja, jeg ble så redd:-S Huff:-p Går visst bra med ham nå, lå og sov da svigermor ringte for å høre. Fikk ekstra vondt av ham fordi han er så beskjeden og ikke torde si ifra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå