Gå til innhold

Oi.. Nå skjer det visst...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro en kjapp tur på føden for jeg har vært usikker om jeg har lekket fostervann.. Og det har jeg!!

 

Så nå blir jeg satt igang om 1 time... (jeg og mannen er litt i sjokk ja, hehe).

 

Vi gleder oss veldig nå :-))

 

Kommer med fødselshistorien litt senere!

 

Lykke til videre med alle dere andre!

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

åhhh gratulerer va gøy for deg=) då er de ikke lenge igen...

Skrevet

MASSE lykke til!!!!! To uker siden jeg fødte, men må innom og se hvordan det står til her inne av og til, ble litt hekta hehe. Åh, kjenner på spenningen deres, jeg nå!

Skrevet

Gratulerer! Håper det blir en fin fødsel!

Skrevet

gratulerer så masse og lykketil:)

Skrevet

Hei igjen,

 

alt vel med mor og barn?! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...