Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Dro en kjapp tur på føden for jeg har vært usikker om jeg har lekket fostervann.. Og det har jeg!! Så nå blir jeg satt igang om 1 time... (jeg og mannen er litt i sjokk ja, hehe). Vi gleder oss veldig nå :-)) Kommer med fødselshistorien litt senere! Lykke til videre med alle dere andre!
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 åhhh gratulerer va gøy for deg=) då er de ikke lenge igen...
LivK har født Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 MASSE lykke til!!!!! To uker siden jeg fødte, men må innom og se hvordan det står til her inne av og til, ble litt hekta hehe. Åh, kjenner på spenningen deres, jeg nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå