Sabina og gjengen Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg hadde tenkt å lage Elias i 3D, men finner ingen som har gjort det før som jeg kan "herme" etter.. Sønnen min blir snart to og imorra skal jeg lage testkake.... *spent*
ops-We-did-it-again. Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 hei, eg fant denne, men den var ikkje i 3d da. http://www.melk.no/Article.aspx?artid=13767&mnu1id=6004&mnu2id=&mnu3id=&mnu4id=
Sabina og gjengen Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 den har jeg allerede sett, er ikek sånn jeg vil lage, men tusen takk for at du tok deg tid:)
ops-We-did-it-again. Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 men du kan jo kanskje bruke det samme prinsippet bare lage den i 3d. har du ikke ein elias båt (sånn badeleike)? bruk den som mal.
Sabina og gjengen Skrevet 9. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2008 Tenkte å bruke samme prinsippet som piratskuta som noen over her har laget.. Og se etter en Eliasbåt ja;) Får testbake imorra og se åssen det går, kanskje jeg ender opp med kake over hele kjøkkenet og bål med alt av Eliasting vi har *haha*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå