batteriet! Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg har et spørsmål til dere som har opplevt en abort... Jeg var på ul i forige uke og fant desverre ut at jeg har en MA. Skal ha utskrapning. Når kan man prøve å bli gravid igjen etter dette? Jeg har veldig lyst til å prøve med en gang.... men noen sier det er viktig og vente en stund. Hva vil en stund si? Og hvorfor må man vente? Håper noen kan svare meg. Er fortvilet...
doffine Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Snakk med legen på sykehuset om når du kan prøve igjen. Er kun lege en skal høre på!! og gir legen grønt kort for å startte med engang, så gjør du det om du føler for det.
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 har hørt at man ska få mensen en gang først innan man prøver igen...men er ikke sikker da.
suski22.12.08 Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Fikk beskjed om at jeg skulle vente i minst 2 mnd på sykehuset da jeg hadde utskrapning. Hadde en samtale i etterkant av inngrepet med en sykepleier, hvis du har det, kan du spørre da.
suski22.12.08 Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Du skal vente på de skadene utskrapningene har gjort på livmorveggen din skal få tid til å heles. Har man vært gravid en stund må jo kroppen og livmoren restituere seg pga graviditeten i seg selv. Når det er sagt er det mange her inne som er blitt gravide rett etter en utskrapning, men jeg ville anbefale å lytte til fagfolka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå