Gå til innhold

Dette her er hjerteskjærende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

minsten gråter seg i søvn for han får ikke pupp. Jeg har helt sluttet å amme på dagtid, han pleier å få pupp morgen og kveld, problemet er at han våkner 1 -2 ganger om natten og vil ha pupp enda. Jeg begynner å jobbe om en uke, han er 13 mnd. Ammingen må ta slutt så jeg for sove. Stakkars han skjønner jo ingenting. Tenkte det passet i dag, storesøster sover borte, blir sikkert en del gråt. Hvor lang tid tar det med pupp avvenning. Far kan ikke ta han i natt, han jobber borte. nå sover han, det tok 20 minutter....stakkar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten, da - det er ikke så lett det der. Men man må jo bare si stopp på et eller annet tidspunkt.

Trøsteklem!

Skrevet

Jeg sluttet på torsdag.

Leggingen går veldig greit, han er vant til at det ikke alltid er pupp for sengetid. Men om natten er det ikke så lett. I natt var det av og på med gråt i 1 time.

Skrevet

eg avente dattera mi da hun var 11 mnd fordi ho bare brukte puppen som kos om natta,og her tok det 4 kvelder så var puppen glemt.Hold ut,dette klarer du.Eg måtte ta hele avvenninga selv fordi mannen jobbet vekke.

Skrevet

20 minutter er ikke så lenge,men det føles lengre for deg.

Det er verst for oss som skal venne de av faktisk...

Lykke til,dette kommer til å gå mye bedre og raskere enn du tror:)!

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...