Gå til innhold

Noen dektektiver her som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en i går da jeg serverte i et selskap. Han jobba der han å, og jeg har bare fornavnet hans. Han flørta med meg HELE kvelden og jeg har lyst til å bli bedre kjent med han. Hele kvelden grep han en hver annledning til å gi meg en klem, kyss på kinnet, tok meg på rumpa holdt ene hånda rundt livet på meg... Da ejg var ferdig der, så fikk han tlf nr mitt på en lapp, og jeg fikk et kyss på kinnet...

Hvordan kan jeg finne han uten å ta kontakt med de andre som jobba der? har ikke lyst å gjøre det helt på den måten, for spør jeg de, så får min mamma vite det...... eller skal jeg bare vente på at han evt tar kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent til han tar kontakt. desp jenter er turn of.

Tar det lang tid uten at han tar kontakt, 4dager eller mer. så kan du ta kontakt.

Var det et firma som serverte? Vis det var det, ring firmaet og hør om de har noen gutter som kan servere i et utdrikkingslag eller noe. oppgi selvsagt falskt navn, ring med skjult nr.

Skrevet

han kom gjennom et firma.... men jeg tror han driver eget firma, men blei kontakta gjennom et annet firma liksom....

Skrevet

Jeg syntes ikke despo menn er turnoff, er han ikke interessert nok til å være despo etter meg kan det bare være. Så ta kontakt med firma du...

Skrevet

jeg aner jo ikke om han er intr i ha no kontakt... eller om han er opptatt for den saks skyld...men hadde han da flørta så mye som han hadde gjort om ikke???

Er litt flaut om han ikke vil ha kontakt da, og så tar jeg kontakt.... men det virka bare sånn i går......

Skrevet

om du vet hvor han bor.. Så kan du jo søke på fornavnet hans. Så kommer det opp en liste med fulle navn. Så søke på ligningen hans fra 2006 eller noe sånt.. Der får du vite alderen hans. Og sim salabim så har du det fulle navnet hans, telefonnummeret, adressen og skatteopplysningene hans..

Funker nok ikke i oslo.. Men om det er i en liten by så.. Og om du har tålmodighet nok til å gjøre det.

Om du vet hva noen av vennene hans sitt fulle navn er, kan du jo gå på facebook og se på vennelisten dems..

Skrevet

Aner ikke hvor han bor heller.....arg....fader at jeg ikke skulle spør han da.... fanken.... men jeg vet hva han driver med, men jeg vet ikke hvordan jeg kan finne det... vet ikke navnet på firmaet han driver eller jobber for....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...