Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hei ! Jeg håper at noen menn her inne kan være snill å svare meg :-) Jeg trenger ikke svar fra kvinner, hvor velment det enn er ;-) Jeg har alltid hatt sterk seksuell appetitt, og min kjære samboer har vært vant til at det aldri er nei i min munn - at jeg alltid er klar for en runde i høyet, det være seg en kjappis, eller timesvis med sex. Det er noe som både han og jeg har nytt godt av :-) Nå er jeg gravid, noe vi hadde planlagt, og all min sexlyst er forsvunnet som dugg for solen ! Jeg forstår ingenting... Jeg har hørt og lest om andre kvinner som blir kåtere enn noengang under svangerskapet, mens jeg har mistet lysten totalt... Det er så utrolig frustrerende. Samboeren min som er vant til at jeg alltid er kåt har nok ikke merket noe ennå, for (unnskyld detaljene som kommer her) jeg har valgt å gi ham handjobs og blowjobs når han har vært kåt - men jeg kan jo ikke drive med bare det i 7-8 mnd til heller... hehe ;-) Ikke at jeg tror han har noe imot det akkurat, men tenker at det kan jo faktisk bli litt ensformig etterhvert. Hva mener dere andre menn om dette her ? Ville dere vært fornøyd med handjobs og blowjobs gjennom 9 mnd svangerskap, eller ville dere savnet et skikkelig nummer i ny og ne ? Nå håper jeg selvsagt at denne manglende sexlysten er forbigående, men det er så nytt for meg at jeg sliter med å takle det... Jeg håper at noen av dere mennene der ute kan svare meg. Og jeg vil helst kun ha svar fra menn - ok, jenter ? ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Vel, vet ikke helt jeg. Så lenge dere har seksuelt samkvem på ett eller annet vis, så har dere jo et sexliv. Du kan jo f.eks spørr samboer om hva han selv synes om situasjonen, at sexlysten er fraværende. Jeg sliter selv med mangelen på sex, samboer er 4 mnd på vei, å vi har ikke hatt noe siden den lille ble unnfanget. Jeg personlig hadde takket ja til deres situasjon mer enn den jeg er i for å si det sånn. Begynner å bli litt frustrert her, det merkes. Ta en prat om saken, så får du høre:-) Førstegangs
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 jo jeg kjenner til det der... en viss ulempe med graviditeten. prøvd med rosenrot? samboer prøvde det en stund. funka det. lar du han få forsøke og gjøre deg kåt på noen hvis? at han tar førstesteget, eller dytter du bort han og sier "nei ikke i dag, hodepine" etc? for det kan virke litt krenkende. "har ikke dama lyst på meg lenger? tenner hun ikke på meg" det er ganske viktig at begge parter prøver og få det til og funke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå