Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 nå de siste 2 dagerne så har jeg haft ganske vonde mens smerter og en del kynner. undrer bare hvorfor man har mens smerter? er det modning? jeg er 39+2 idag. kan de vara en begynnelse på noe?
C@milla *EMIL* Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Det har jeg også, og i tillegg har jeg hatt blodslim.. antar det er modning ja:o)
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 okej håper virkeligen de er modning...=) vil føde nå=)
Gjest Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Har også hatt menssmeter noen dager nå, samt skumpete slim som kommer ut (beklager detalj) Ser nesten ut som gelatin som kommer ut. Føler at jeg holder på å sprekke...termin 16. aug
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 jeg har og termin 16 august=) håper han kommer snart for jeg er sprekke klar nå
Sansara *fødeklar* Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Slik er det med meg også for tiden. Veldig regelmessig på kvelden og enormt vondt i korsryggen. Slimproppen har også gått, men det skjer liksom ikke noe mer... ) Håper håper at hun kommer snart. Jeg 39 uker i morgen. Lykke til! Får håpe vi snart er igang!
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 ja gu jenter snart har vi våre små bebisar=) veldigt rart at jeg snart ska ha baby i huset....gleder meg sinnsykt mye nå.
C@milla *EMIL* Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 åja, jeg også) Har 24.aug jeg, men håper vel på han kommer ørlite grann tidligere da..hehe
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 ja jeg tror faktiskt at noe kan vara på gang hos meg nå... får litt mer vondt og sammentrekkninger, men er jo ikke sikker, få se om de tar seg opp, og ikke stopper opp da.
C@milla *EMIL* Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 oi.... ) krysser fingrene for deg jeg!! Jeg også viiiil ..hehe
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 ja vi får vell se om jeg går igang i natt kanske...men de er muligt de bara stopper opp og. jeg har ikke før stor tro på at de ska skje noe men kan jo håpe=) krysser fingrerne for deg og=) lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå