Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Noen som vet om noen fine steder å gifte seg i Akershus, nord for Oslo? Og om dere har giftet dere der, ca pris? Hva inkl det?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Losby Gods på lørenskog er veldig fint www.losbygods.no . Koster fra 2500 - 20000 og leie avhengig av hvilken del du leier. Kuvert pris inkl alkohol fra 1190-1790, dette inkl bryllupskake. Kan ta med inntil 5 kaker selv, resten må kjøpes der. Alt av personalet er selvfølgelig inkl. og de er flinke til å tilrettelegge og komme med tips der.
Kosel Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Losby slo meg og med engang. Ellers var jeg i et bryllup på Fredriksbor menighetshus på Bygdøy (ja, vet det ikke ligger nord for oslo..hehe) Det var nydelig! Kjempe flotte lokale. ( Lignet ikke mye på hva jeg forbinder med menighetshus hvertfall) aner ikke hvor mye det kostet jeg... har hørt noen som har hatt bryllupsfesten på noe lokaler som Lillestrøm Kultursenter styrer med. Og det ligger en gård i Nannestad som er veldig fin - brått hjerneteppe på hva den heter... Ellers syntes jeg Chi restauranten i Lillestrøm er et flott lokale jeg da. Men da bør dere vel være gla i kinesisk mat. Maten der er fantastisk og lokalet nydelig. Kunne faktisk tenkt meg å ha bryllup der selv endag...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Tusen takk for forslag! Det var flott Andre som har forslag? HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Takk for flere forslag! Kringler i Nannestad du tenker på?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Slogum gård(Skedsmokorset.) Vi hadde på Mortens kro.Veldig ålreite lokaler der. Doktorgården Lillestrøm. Olavsgaard hotell. Hellerud gård(ikke langt unna hellerudsletta):
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Er det noen lokaler hvor man kan ta med medbrakt mat da?
Kosel Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 nei, ikke kringler... ligger vel på tur opp mot nannestad. mellom gjerdrum og nannestad liksom. langs rv120. det stedet jeg nevnte på bygdøy hadde med catering utenfra..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Vi leide det største lokale på Skedsmokorset samfunnshus (på Skedsmosenteret) og der var det kjempefint! Er jo ikke så vakkert utenfor da, for det er jo rett mot senteret og parkeringen, men selve lokalet er veldig bra. Der kan du ta med alt av mat/kaker og drikke selv. Vi betalte 5000,- i leie for lokalet og da hadde vi det fra fredag til søndag formiddag. Leide egen kokk og servitører. Ble kjempebra!! Det er jo storkjøkken der + stort kjølerom med plass til mat og masse kaker. Fine bord og stoler + hvite tallerkner og bestikk og det meste av kjøkkenting man trenger.
Kosel Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Trugstad gård - på Holter var det jeg skulle frem til. Der er det kjempe flott! og nyyyydelig mat!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 Finnes det ikke noe sted hvor man kan ta med maten sin selv og som ikke er så dyrt? :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå