Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Vi satt å mimra i dag når, fra når gutten vår var bare noen uker gammel. Syntes denne episoden var litt morsom ville dele den, hehe litt syk er den jo da men... :-D Mannen min sover tungt så han hadde ikke våkna når lille gullet på bare noen uker skreik og ville ha pupp. Jeg hadde tatt småen opp i senga og lå med ungen i mellom oss og amma, lå i halvsøvne da det var midt på natta. Lyset stod på, men våkner av at mannen beveger seg i senga. Så legger jeg merke til at mannen min ligger og kysser på hodet til lille ungen som fortsatt ligger på puppen. Å så koselig tenker jeg så god han er mot ungen vår, men så ser jeg at han begynner å sleike litt på hodet hans også...? Jeg skjønner ingenting og dytter hardt til han og spør hva i alle dager han holder på men, han åpner no øynene og ser først på meg som om jeg er rar, også ser han ned på beibien som ligger der og utbryter forskrekket "Herregud, æ trudd det va puppen din!". Hehe ler godt enda når jeg tenker på denne episoden :-D Hadde no store bryst når jeg amma ja men, de har aldri hatt hårvekst hehe
Poteto Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 hehe.. ler meg i hel mye rart menn/folk finner på i søvne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå