Gå til innhold

Nok sex....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som av og til føler seg "seksuelt frustrert"?

Jeg er gravid i uke 20 og alt står bra til med oss begge to, men... jeg får ikke nok sex!! Jeg har prøvd å hinte, kose og til og me "hevet meg på han" men... nei..

Skal ikke si jeg ikke får men ikke nok. Får omtrent en gang for dag men vil gjerne ha mer, men tror han synes det er nok .

Føler meg som en Frustrert frue ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hola

Jeg skulle gjerne bytte for her er det nada, har ikke sett henne naken siden april.

Skrevet

har ikke hatt ordentlig sex siden midten av mai pga mye komplikasjoner,langt sykehusopphold,manglende slimpropp...... syns du er en heldiggris jeg da..... eneste mulige formen for sex er onanering eller oral,og da bare med stimulering av klitoris.... jeg gleder meg virkelig til normale tilstander igjen!!!!!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg synes du er heldig jeg, tror ikke at min samboer vil ha meg i det heletatt.

Han her ikke en gang tatt på meg siden jeg ble gravid. Han gleder seg veldig mye til å bli far, men han har sagt rett ut at han ikke tenner på jenter med mage.

så viss jeg skal ha noe, må jeg ordne det selv..

Kjøpte nytt undertøy her øm dagen, men han la ikke merke til det en gang, så jeg begynte så smått å onanere, men da snudde han ryggen til å sa han var trøtt. Så jeg gråt å gikk i dursjen å gjorde meg ferdig.

Å jeg er bare i 4 mnd=(

Skrevet

Til trådstarter: Si det til ham. Bare si at du er enda kåtere nå enn du pleier.

Til siste innlegg; SLÅ HAM I HODET MED STEKEPANNA. For en fyr! Hvordan kan han si noe sånt til dama si da! kjenner jeg blir sint her!

Prat med hverandre folkens.

Til deg som har den partneren som ikke har vist seg naken på lenge. Si til partneren at du fremdeles er tiltrukket av henne, og alt sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...