*Urolig* Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hva er din favoritt i mørke sjokolader? Jeg elsker premium sin med pistasjnøtter i...nam den med hasselnøtt eg også god!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Bocca! Den er nesten bedre enn premium sin synes jeg..Men er ikke så veldig fan av nøtter i mørk sjokolade...Eller, for å være helt ærlig, så har jeg aldri prøvd...Synes nøtter i sjokolade blir "tørt". Og når mørk sjokolade er ganske tørr fra før, så har jeg rett og slett ikke sett for meg at det er godt=P Er sikkert ikke alle som skjønner hva jeg mener med tørr sjokolade=P Men det kjennes ut for meg i allefall at jeg blir tørr på tunga av mørke sjokolader=) Men bocca og ISkald melk!!Nam!!=D
C@milla *EMIL* Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Hehe, jeg bare elsker den mørke 70% kakao kokesjokoladen ) den blir vertfall IKKE tørr.. mmmm.. det eneste jeg våger å ta en bit av i disse svangerskapsdiabetes dager..)
Herkules Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Mmmm elsker mørk sjokolade jeg også Mørk slokolade er jo tørr Skjønner godt hva du mener jeg. Jeg liker også mørk sjokolade best uten noe nøtter mm Bocca er veldig god alså, men kjøper endel i utlamdet og har ikke noe navn på de sjokoladene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå