Nupsi Mcnugget Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Det har jeg gjort frem til nå men tror jeg skal roe det ned pga merker det kommer kynnere rett etter. Sikkert ikke noe farlig, men har vondt i lysken om dagen så er vel en lur ide og roe ned på bæringen. Hva gjør dere andre?
... <3 ... Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Bære på barn som er 3,5 år??? Er du gal!!! Sluttet å bære mitt barn når han lærte å gå jeg...
Nupsi Mcnugget Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Hehe, bærer ikke mitt barn overalt jeg heller da hu må jo for det meste gå selv men hender jeg bærer henne fra badet og inn i stuen i håndkleet for litt sofakos feks.......Høres kansje ut som jeg bærer henne hele tida, men sånn er det da ikke.
MintCondition Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Jeg har ei på 2 1/2, og hun bærer jeg sågodt som aldri. Hender hun sitter på nakken innimellom, men hun har jo gått siden hun var 10 mnd, hun KAN å gå liksom...skal vi langt avgårde sykler vi. Har til og med pakket bort vogna hennes, siden den knapt var i bruk lengre. Syns det virker utrolig rart å gå rundt og BÆRE en unge på 3 1/2 år.
MintCondition Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Ok, leste svaret ditt over her nå, sånn og forstå ja...så for meg at du gikk og BAR en stor unge til burikken etc jeg Fra badet til stua for kos, og over i senga og slikt bærer jeg jo henne jeg og.
Herkules Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Du burde kanskje skrevet løfter for du ble litt misfortått hihi:) Jeg lurer litt på det selv jeg Har en på 2 og det blir endel løft i løpet av en dag. Inn i bil opp i stol, badekar mm Enkelte dager så får jeg ordentlig vondt når jeg løfter så nå har jeg blitt veldig bevist på å be pappaen ta alle løft når han er her så jeg kan spare løft til jeg er alene Hender han ber meg bære seg og jeg vil jo ikke avvise ham heller Hvor mye veier en 3,5 åring da tro?
Gurine Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Jeg har ei stor jente på 3,5 år, hun er ganske kraftig og veier ca 20kg. Hun liker å bli løftet av og til for litt kos og trøst, da hun er en skikkelig mamma-jente. Men kjenner jeg begynner å slite litt med bekkenet, og er bare halvveis, så nå blir det nok mindre og mindre løfting fremover.
snæparguri Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 min jente er 3,5 år.de eneste gangene jeg barer henne er som du sier, innetullet i en hånduk etter og ha badet seg, og når hun makker med å sette seg i bilstolen.da hender d seg at jeg "hiver" henne oppi. jeg har termin om 16 dager så nå i svangerskapet har jeg vært bevist på å få slutt på bæringen.tok ikke lang tid før hun skjønte at d ikke hjalp å si "bære meg mamma". jeg svarte henne med at vi kunne sette oss ned så hun kunne kose på fanget. da kan vi heller sette oss ned i soffaen eller en benk eller noe. jeg var nødt til å være konsekvent. d er jo nærkontakt de som regel vil ha. mange andre måter en kan gi d uten å bære. er kanskje et signal de sender om at de vil ha litt oppmerksomhet. jeg er glad vi har jobbet inn den rutinen før babyen kommer. blir mye bæring hvis begge skal opp i armene. sett deg heller ned med en bok ( barnets valg) og kos med h*n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå