vannmann84 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hvor får man kjøpt hold inn truser. Finner ingen jeg ( bor i trondheim), Har sett på hm, lindex, kaphal og cubus. Fant noen på lindex, men de var i et ekkelt blankt stoff. Tips? Eventuelt på nett?
☆Mathilde Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 du får jo kjøpt hold in strømpebukser overalt, men har faktisk aldri sett hold-in truser før. hehe
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 I ordentlige undertøysbutikker. Er du i 3. trimester og skal holde inn magen med hold inn? hahaha Litt usikker på om SÅ gode hold-in truser finns. Lykke til!
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Jeg fant på Lindex, de hadde sikkert 6-7 forskjellige typer der. Deriblant en jeg syntes så ok ut. Kanskje prøve en undertøysbutikk?
NormaJean Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 på lindex (selv om du har vært der;) så har de slikt figur formings "korsett". koster 198kr. jeg har tenkt til å kjøpe en sånn, for da kan jeg ta det av hvis det blir for slitsomt;) funker helt likt som en hold in truse, men uten styret det er med bind og slikt etter fødsel.
NormaJean Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 forresten så har jeg hørt at på Spar Kjøp så har de noen bra og rimelige hold-in truser til etter fødsel. har ikke sett dem selv, bor i oslo og aner ikke hvor spar kjøp finns. men de har nettside da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå