☆Mathilde Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg har en datter fra før og hun var det jeg vil kalle en stor jente. 55cm lang og 4360g. Jeg antar at denne babyen også kommer til å bli ganske stor. Må jeg be om å få en vekstestimering selv eller er det noe jm/lege foreslår for meg? Og når evnt. er det lurt å få sjekket dette? Er 32 uker nå og er over gjennomsnittet stor. Litt redd for at barnet skal bli større enn nr 1 også.
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Tror de følger med veksten på barnet gjevnlig gjennom svangerskapet.. jeg fikk vite det både med lege og når jeg var på 3d ultralyd.. men om du er usikker så kan du jo bare forhøre deg med din jm/lege..
Makko med to små gutter Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Hadde du noen problemer med å føde jenta di? Noe som tilsier at nestemann skal bli større? Jeg ble tilbudt det av lege (uke 38), men han så ikke den store vitsen. Grunnen er at jeg har et SF mål på 39cm.... Må bestemme meg innen tirsdag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå