-Hoppsi Deisi- Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hmm, kan man ha foundation under mineralpudder, eller blir det heeeeelt kræsj..? Skal ut på byn i dag
Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Vet ikke hva slags mineralpudder du bruker, men mitt fra i.d er jo en foundation i seg selv. Synes du ikke pudderet dekker godt nok alene? Ellers vet jeg ikke om det funker, har aldri prøvd
Mamma´n til A og F Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 i.d holder alene, men bruk gjerne solpudder over:)
-Hoppsi Deisi- Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 Bruker bare et fra Maybelline...Nei, syns ikke det dekker godt nok, har tilogmed den mørkeste fargen... Men kanskje jeg skal teste solpudder over ja:)
noje Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Har id, og det dekker ikke like godt som en foundation. Jeg ville prøvd, men pass på at du har tid til ev omsminking, he, he....
-Hoppsi Deisi- Skrevet 9. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2008 Hehe, ja det var den omsminkinga jeg ville unngå
Gjest Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Mitt i.d pudder dekker bedre enn en foundation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå