gravidjente23 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Er det toppen av livmoren jeg kjenner som en liten hard kul av og til? Er tre fire fingerbredder under navelen, jeg er et sted mellom 15 og 17 uker på vei.. Kan det være denne..??
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Slenger meg på her jeg, for det lurer jeg også på. Kjenner denne av og til jeg å... men det er akkurat som om den flytter litt på seg. Er 17 uker.
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jeg kjenner også noe der, men er bare 13+3 uker på vei. Tror jeg kan være lenger på vei enn jeg tror...
Giinaღ Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Er 16 uker på vei og legen fant toppen på livmor omtrent der du beskriver i går, så tipper det er den du kjenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå