Gå til innhold

Toppen av livmoren?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det toppen av livmoren jeg kjenner som en liten hard kul av og til? Er tre fire fingerbredder under navelen, jeg er et sted mellom 15 og 17 uker på vei.. Kan det være denne..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her jeg, for det lurer jeg også på. Kjenner denne av og til jeg å... men det er akkurat som om den flytter litt på seg. Er 17 uker.

Skrevet

Jeg kjenner også noe der, men er bare 13+3 uker på vei. Tror jeg kan være lenger på vei enn jeg tror...

Skrevet

Er 16 uker på vei og legen fant toppen på livmor omtrent der du beskriver i går, så tipper det er den du kjenner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...