novemberjente08 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hei.. Jeg spiste nettopp kjøttdeig som jeg fikk vite var stått ute av kjøleskapet i ca. 6 timer.. Tror dere dette er veldi farlig for den lille??.. Kjøttet var stekt forresten.. Takker for svar
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Siden kjøttdeigen er stekt er de bakteriene som er farlige for bebisen drept. Eneste er at det dannes jo bakterier i mat som står ute, men som egentlig skal stå kjølig. Men da risikerer du selv å bli dårlig i magen, men det virker ikke inn på babyen (vil tro det iallfall).
birrisj05.02.09 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Så lenge det er stekt har det ingenting å si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå