Gå til innhold

Gammel kjøttdeig..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg spiste nettopp kjøttdeig som jeg fikk vite var stått ute av kjøleskapet i ca. 6 timer.. Tror dere dette er veldi farlig for den lille??.. Kjøttet var stekt forresten.. Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke no problem !!

Skrevet

Siden kjøttdeigen er stekt er de bakteriene som er farlige for bebisen drept. Eneste er at det dannes jo bakterier i mat som står ute, men som egentlig skal stå kjølig. Men da risikerer du selv å bli dårlig i magen, men det virker ikke inn på babyen (vil tro det iallfall).

Skrevet

Så lenge det er stekt har det ingenting å si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...