<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 rart.. hvor tiden flyr av sted....
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jeg har også 100 dager igjen i dag!! Så gøy..Hvor skal dere føde? Jeg skal på Riksen.
*BABYSTAR* Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Jeg har termin 17 nov Og har kun 100 dager igjen i dag. Fort går det, må ikke glemme å nyte tiden. Ikke ta den forgitt
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 17 nov her. og føder i stavanger ;o)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Så heldig du er med bare 100 dager igjen ) Må nok smøre meg med tålmodighet i 155 dager til!! Masse lykke til!!
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2008 desverre har jeg svangerskaps depresjoner.. så er ikke så glad for å være gravid.. men prøver så godt jeg kan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå